OJOJ!

Idag har jag verkligen inte hunnit blogga något ! :S Men det skall det bli ändring på! ^^
Idag har jag slappat och tänk på mycket. Skolstarten och sådant. Jag gick en tur i butiker och tänkte på alla folk på denna jord, (Väldigt djupt, detta) alla ser så olika ut och alla är så gulliga, egentligen. ^^
Ser en och annan asiat också, eller varför skulle jag inte se dem? ^^
Jaopp! När jag ska gå och lägga mig ska jag läsa manga på mobilen ^^ YAY!
Just nu läser jag "Kimi no tonari seishunchuu", "Min barndom med dig", på svenska. ^^
Jättegullig story, väldigt vanlig shoujo men den är såå söt. :3 Rekommenderas!
Oyasuminasai! Då eller? Kanske jag skriver något mera senare ^^
Följ bloggen !

Kommentarer
Postat av: Me

Ha också läst den c:

2012-01-09 @ 08:55:45
URL: http://tipsanime.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0