Kärlek ! <3

Alltid, mer läxor, och läxor :( Det gör mig verkligen deprimerad :S Det är andledning till att jag inte har skrivit något denna vecka.
Faktiskt idag tänkte jag skriva lite om kärlek, konstigt eller? Haha :3
När man har sett animés så brukar oftast den som gillar någon "confess", alltså bekänna dens känslor till den andra och fråga ifall man skall bli ihop. Jag har alltid undrat om det fungerar så i verkliga Japan, antagligen inte..? Hur kan man tro att någon skall bli ihop med en bara så, liksom? Men det kanske fungerar så i Japan ^^ hehe
Har är iallafall en bild när en kille säger hans känslor till tjejen han gillar :3
Animén heter "B Gata H Kei", och är en animé som visar att både tjejer kan vara snuskiga ^^
Här bekänner Kosuda hans känslor till Yamada.
Animén är väldigt rolig och rekommenderas !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0