God eftermiddag !

Ja, det finns sådana dagar då man gör absolut ingenting. Hur tråkigt är inte det..? ^^

Jag har börjat läsa på en ny manga ! (Nehe..?) "Goong" heter den :) Den har många kapitel och det äälskar jag ! :D Den finns även i dramashow också :3
Den är helt okej, lite bättre än okej kanske ^^ :) Men jag tycker du skall läsa den !
Min syster har äntligen också börjat intressera sig för anime/manga, (jag har försökt länge att få henne gilla det) just nu ser hon på en serie som heter "Itazura na kiss", jag personligen gillar den inte. Men min syster helt totalt älskar den :3 haha, så olika man kan vara, va? ^^
Itazura na kiss !
Goong !
Ha en fortsatt trevlig dag !

Kommentarer
Postat av: Me

Vad kul! :D



Men vill gärna tipsa dig om den här hemsidan www.animehere.com

Den är bra när man vill kolla på anime :3

2012-04-12 @ 16:02:42
URL: http://tipsanime.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0