Natsu no kyouka !

Då har man köpt en klänning till skolavslutningen ! ^^ Den är köpt på Vero Moda och är vit med en sugoi kawaii krage. Jag föll pladask för den !
Jag vet inte när ni slutar skolan och får springa barfota i grönt daggigt gräs, men jag slutar på onsdag :) Yukata ne !
Denna sommar ska jag spendera med japanska verb, svävande symboler och med Kyary Pamyu Pamyu i öronen. ^^
PS! Vet ni vad jag såg på en marknad för några veckor sedan..? En söt väska med Ao Haru Rides motiv på! Jag blev helt paff, vafan liksom? Men pengar hade jag inte så jag fick vandra vidare :S (Vad gjorde jag på en marknad utan pengar?)

image description

Det var detta motiv som var på väskan, sugoi kawaii !
Hur ska ni spendera eran sommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0