Manga, åter igen. ^^

Hejsan hoppsan, till alla er som läser denna lilla ensamma blogg ( om den ens är någon..?). Idag är det strålande väder utomhus, och idag var första gången jag var ute och gick på ungefär en vecka ! \(^.^)/ Waay!
 
Har börjat läsa ännu en ny manga, den heter "Venus Capriccio".
När jag såg namnet på den så tänkte jag; Vilket billig och tråkig titel. Men sådan är inte fallet ! :3 Den kvinnliga huvudrollen, Tamaki, är så rolig och cool. Kakoii! ^^ Hon har en barndomsvän som är kär i henne. Jag kan inte säga att jag är ett fan av barndomskompisens personlighet, menmen, han är gullig ändå (O.O)
 
 
Förresten, vad tycker ni om min nya design? ^^
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0