Det var en gång...

Ja, dessa två dagar här har jag nästan bara fått kommentarer från t.ex folk som vill att jag ska skriva på deras frågestund eller vara med i deras tävling, veckans blogg. Men det kanske är normalt? (Vad vet jag..?) Men jag har iallafall en trogen läsare !

Iallafall jag ska visa er låten som var början på mitt japanintresse. Det var en dag när jag var typ 7 eller 8 som jag var ute som vanligt och surfade på nätet, när jag fick för mig att söka på "japanese pop" (Av någon andledning o.O) så då ploppade denna låt upp :) Superbra fortfarande ! :D Det var alltså början, sedan dess har japan hållit mig fast i ett hårt grepp ^^
Gruppen heter Morning Musume, men det är nästan aldrig samma folk i gruppen, de byter konstant :(
När började du med ett av din intressen? ^^



Kommentarer
Postat av: Semlan-Foto

Hej fin blogg :D

lust att gör bloglovinbyte? :D

2012-01-29 @ 16:37:04
URL: http://semlanofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0