MOE ! KAWAII!

Jag har inte precis orkat skriva något på några dagar här. Jag har lådvis med läxor och prov pågående. Inget jag gillar, precis.
Men ! I lördags gick jag iväg till Vero Moda för att kolla in deras nya kollektion. KAWAII!
Jag rekommenderar alla som älskar kragplagg att springa dit ima yo ! ^^
Jag ska visa några bilder som jag dock har visat förut, men det är bara några av plaggen som egentligen finns där.
Men dock hittade jag inte ett av plaggen. Stor sorg var det, eftersom det var ett av mina favoriter :S
Tröjan jag inte hittade '-'
Jättsöt, men passade dock inte på mig :(
Både kjol och tröja är super MOE! ^^
Jag ska nog köpa dessa shorts när jag åker dit igen, super kawaii :)
Jag hoppas ni tar er tid och åker till Vero Moda nu alltså. Världens sötaste kollektion :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0